Ytterligare en dag har gått

inte gjort så mycket idag... skulle ha varit borta men personen som jag skulle till var sjuk.
i natten som var har jag inte sovit ett dugg,.. kan inte koppla av.
druckit ett glas vin men det hjälpte inte, det kommer vara så här ett tag till,.. det kan ni räkna med.
jag kanske inte är mig själv,.. jag var i Hallunda en stund så var jag väl där en, två timmar, sedan gick jag hem och satte mig vid datorn. Idag har ja pendlat mellan datorn och TV:n.
Har pratat med en kille från en annan sida som jag är medlem på.
och det är väl ganska kul,.. tills man får reda på vad dom är ute efter. det är tur att jag är ganska stark,.. trotts att jag genomgått ganska mycket i livet,.. och det är konstigt att jag orkar med det ,.. ibland känns det som jag inte längre gör det.
men någonstans i det undermedvetna har man en styrka som man inte vet om,...
det är ok men det jag tycker är mest jobbigt är att vi tvingas med in i situationer där folk skulle säga stopp nu räcker det!! vi måste klara oss på något sätt,.. även om vi känner att vi inte gör det ,.. och då kommer det undermedvetna fram men det är i sådana fall som jag tycker att det är så orättvist ibland,.. att det ska vara så,.. men så är det ju bara,.. och för engångsskull måste jag tacka alla som stöttar mig när det gäller min hund,.. för det har jag känt att många har gjort, men det är bara att folk inte kan förstå hur det känns. dom säger ju bara att det går över och att man glömmer.
Man gör det men det är det värsta man kan få höra när man är mitt i det.
folk måste lära sig att man måste gå igenom det, jag också kan tycka är jobbigt är att jag inte alltid kan ha de människor jag vill ha med just nu, dom som jag litar på , dom som jag skulle uppskatta , för att vara mitt stöd och min tröst.
Det kommer aldrig att läka men jag kommer kanske någon gång få en annan synvinkel på det hela, men jag vill inte höra dom just nu.
jag måste få vara ledsen och måste få tycka att det är jobbigt för det är jobbigt men nog pratat om det ,..
tack än en gång
och jätte stor kram på er alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback