Varit Ute Större Delen Av Dagen

hej
idag har det varit en tuff dag, jag var hos psykologen på morgonen, sen har jag varit hemma några timmar och kopplat av och ättit med mera,..
sen var jag iväg igen, på tillgnglighets möte, det är kul att hålla på med det för man glömmer bort sina egna bekymmer, men usch vad kallt,...det känns verkligen som is i kinderna så man vill inte vara ute längre stunder, tyvärr,..
men vi får väll hoppas att sommaren kommer i år också.
fast nu är jag ganska orolig för våran värld, säger vi i alla fall,..eller rättare sagt jorden för det håller på att hända något med den, garanterat!!
och det tycker jag år tråkigt, jag tycker viserligen att det är kul är det händer saker men det här är en sådan grej som vi inte kan bromsa om vi inte gör det i tid, vi har inte kontroll över det. jag tillhör dom som vill ha kontroll och många med mig säkert.
men nu vet jag inte vad det är jag ska skriva mer men jag kommer in imorgon kväll .

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback