Varit hemma ena halvan av dagen och borta andra

Såg lite på TV men inte så mycket. Sedan har jag mest suttit vid datorn nästan hela förmiddagen. Sen 5 över 3 åkte jag till min man och var där några timmar. Nu känner jag mig trött och utsliten. Jag vet inte vad jag vill göra för egentligen orkar jag ingenting. Jag har ingen ro i kroppen. Jag vet inte vad jag ska bedöma det som. Men det går väl det brukar gå trots allt. Just nu känns det som jag har tappat bort mina vänner. Det spelar ingen roll vilken sida, alla är helt plötsligt borta. Men det ska väl vara så, det tillhör väl livet. Hoppas ni har gjort något kul - vad ni än har gjort. Jag kommer in i morgon eftermiddag igen. Kram.

Kommentarer
Postat av: Hannah

Säljer mina exlusiva smycken!
Check it out!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback