Varit borta på förmiddagen, hemma på eftermiddagen

På förmiddagen åkte jag till Alby och där träffade jag min man. Det var kul men det gick fort. Det var kallt när jag gick dit men skönt när jag gick hem. Jag åkte nämligen tunnelbana. Jag kan göra det därför att det inte är någon vinter att prata om. Är tveksam om det blir någon vinter. Många tror det men jag tror det inte. Jag hoppas det inte blir det så jag slipper sitta inne. Nu kanske det finns någon som blir sur och tycker jag är egoistisk. Kan trösta mig med att säga att alla är det någon gång. Sedan finns det ju några som är egoistiska jämt och vissa som är det ibland. Får jag ros eller ris nu så tar jag det. Slå mig eller klappa mig vilket ni vill. Det brukar inte vara lika roligt som när man säger ok. det är roligare om man käftar emot och sätter sig på tvären. Då brukar folk reagera. Men jag tänker inte göra detta denna gången. Hoppas ni har haft det bra oavsett vad ni än har gjort. Imorgon kommer jag in en snabbis på morgonen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback