lugn förmiddag, hos chefen på eftermiddagen

hej
tittade lite på tv imorse, jag var jätte trött har sovit till och från hela natten.
så i och för sig och läste bok ganska så länge.
när jag äntligen gick och la mig kunde jag inte somna ,.. kanske det berodde på att jag hade ont i huvudet eller något sådant så att jag hade svårt att sova för den sakens skull.
Tänk att det har gått 4 dagar på år 2007 jag tycker det är otroligt!!
jag var en jätte snabbis i Hallaunda efter att jag varit hos chefen, sen har jag bara käkat lite och tittat på tv, det är först nu jag egentligen är inne på datorn, det känns lite konstigt att inte ha varit inne på hela dagen men det händer så ibland, men för det mesta så hoppas jag kunna vara inne som jag brukar vara, det är skönt att mina vänner reagerar när jag inte är inne. det bevisar att någon saknar en i alla fall, det är alltid possitivt att vara saknad. nästa gång kanske det kan vara deras tur att vara saknade, alla behöver vi få värde här i livet, gammla som sjuka som friska man ska ta vara på det lilla som var och en kan göra ,hoppas ni förstår vad det är jag menar, så att ni inte tror att jag menar något illa med det, för det gör jag inte ,.. ha det bra, så kommer jag in imorgon igen.

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback