lugn dag men slutade inte lika lugnt

hej

jag har inte gjort specielt mycket idag,..
har väl inte orkat pratat så mycket heller, jag har ont i huvudet och ont i kroppen och så fick jag veta en tråkig nyhet, dom måste avliva min hund som jag lämnade tillbaka, den som tog hand om honom kan inte ha honom kvar bara för att han biter,...
och jag kan tänka mig varför han biter, men det är jobbigt för mig för jag skulle vilja vara med honom in till det sista.
Precis som jag vill vara med en människa ,.. jag vill vara där tills dom har somnat in, om det alltså finns en möjlighet ,.. det är inte alltid så att man kan välja,.. men vet jag att jag måste ta det steget så vill jag gärna vara med till slutet.
så vill jag göra med alla människor och djur om de tillåter mig att göra så,.. allt ska hellst ha ett värde för mig , människor som djur ,.. det spelar ingen roll,..
men som sagt jag orkar inte prata så mycket, jag ska försöka komma in imorgon ,.. men jag kan inte garantera att jag gör det,.. jag orkar inte,..

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback