Kan inte gå ut

Just nu kan jag inte gå på grund av snön. Vist jag kan använda färdtjänst om jag absolut måste ut, Men jag tycker det är lite löjlig att använda den en sån kort bit eftersom färdtjänst kostar pengar. Jag vill faktiskt betala. allt kostar pengar sen så har vi inte så mycket att röra oss på det kan vara jobbigt. Mitt schema sprak i sista minuten jag vet inte vem jag får. Då gör jag ingenting då sitter jag och tittar på hoppas att dom kan datorn men det är inget jag räknar med då blir jag bara besviken. En sak är jag förvånad över, att man inte får dunka nog i ryggen när man sätter i halsen, det kan faktisk hända om du är ny eller gammal. Nu mer ska man inte dunka i ryggen om ngt sitter i halsen, man ska trycka på bröstet i stället,  Annars kan det åka längre ner. det ska det inte göra det ska ju komma upp. Annars så har jag suttit och läst och har ättit hemgjorda pankaker. Sen på morgon blev det lite tv sen på kvällen blev det lite tv bingolotto sen en annan del av köping jag tycker det är ganska roligt dom måste ha haft det ganska kul när dom spelade in det sen blev det bingolotto men jag hade inge lott. Men nu får ni ha det bra så hörs vi i morgon, jag vet inte när. kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback