Inte gjort så mycket i dag

På förmiddagen satt jag vid dator och kollade mail . Men har inte varit på dator så mycket i dag. Skulle vara borta men det blev istället tredje gången gillt som det heter. Först fråga han om jag kunde komma klockan 15:00 i stället för klockan 12:00 sen så ändrade han sig att jag inte skulle komma. kanske lika bra det att det inte blev någonting, Jag gick till Hallunda i stället och pantade min tomburkar. Sen har jag bara varit hemma och varit inne på dator och läst min bok, och tittade lite på dator i mellan varven, Så det blir inte så lång blog i dag heller. Jag har inte så mycket att skriva om . Dagen har varit en sån där grubbla-dag jag har haft chansen att grubbla en massa. Nu får ni ha det så bra kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback