Idag Har Jag Varit Hemma Under Hela Dagen

hej
var faktiskt ute idag på förmiddagen och gick till Hallunda, det var lite jobbigt i och med att det blåste snö i ansiktet, men det gick.
Jag frågade faktiskt min assistant om jag skulle beställa buss, men han ville hellre gå.
Jag sa "ok vill du det så går vi, jag vill också gå så att jag kan få lite frisk luft".
efter Hallunda så gick jag hem, åt lite mat och kollade mina mail sedan åkte jag till min man där jag åt ännu mer mat så nu är jag ganska så mätt och belåten!
Det var länge sedan jag kunde äta mat två gånger nu har jag visserligen varit hemma,.. jag är så snål, att jag oftast inte vill äta mer än en gång för jag vill att maten ska räcka så länge så möjligt,.. sen har jag varit hemma och bara kollat min mail som vanligt,.. precis som mina vanliga vardagar ser ut, i stort sätt hela tiden,.. jag skulle vilja att det hände något nytt men det gör ju inte det av sig själv.
man måste vara där och hjälpa till själv om det ska hända något alltså.
men nu har jag inte mycket mer att säga, nu får ni ha det så bra.
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback