Idag Har Det Varit Full Rulle

hej

trotts att jag är ganska nere och jag vet att det inte syns så mycket utåt,.. så har jag gjort en hel del idag.
Varit hos psykologen för första gången efter jul uppehållet, sen har jag varit i Hallunda och handlat lite, sen åkte jag iväg igen för att ha möte om tillgänglighet, annars så flytter det väll på som vanligt,.. och dagarna går sakta men säkert.
att dom går det vet jag men om dom går långsamt eller snabbt vet jag inte,...
för jag vill egentligen inte bry mig om någonting,.. men jag kan inte bara strunta i allt fast jag skulle vilja.
jag kan inte svära på om jag kommer att må bättre men förhoppnings viss någon gång.
Jag vet att jag har några här inne som stöttar mig här inne och det är jag glad för och oavsätt om man förlorar barn eller nära anhöriga på något sätt eller något djur så känns det lika tungt det spelar nog ingen roll och det är en tragedi för var och en om man verkligen tycker om dom man har förlorat.
Jag påstår alltså inte att de ska vara bättre för någon annan än för mig just nu.
det är lika tufft för vem som helst som skulle drabbas av det och jag har full förstålse för detta.
men nu vet jag inte vad det är jag ska skriva.
ha det så bra så länge så hörs vi.

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback