har gjort lite men ändå en lugn dag

hej
jag har inte gjort så mycket under dagen, på förmiddagen tittade jag en stund på tv men la mest pussel. sen var jag en kort stund i Hallunda centrum med hjälp av färdtjänsten det går inte så bra att ta sig fram i snö,.. det går nästan inte men vi kom till Hallunda i alla fall där passar jag på att fixa mitt ID kort.
jag hade velat åka till min man men orkar inte åka med färdtjänsten det gör ont i min kropp,.. han skulle kunna komma hit men om det har jag skrivit för i min blogg.
så det är så det är, det är jobbigt för vi behöver se varandra.
det är så lät att fastna men man kan fastna med bil också men så vart det inte idag.
jag skulle vilja ha någon att prata med alltså inte bara på nätet,..
jag tittade på outsider, det var bra, det brukar för det mästa vara bra och sedan har jag käkat mat.
sen har jag inte gjort mycket mer, tittat på mail,.. nu får ni ha det så bra tills jag kommer in imorgon.


kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback