har bara varit hemma halva dagen, borta resten

hej
på morgonen tittade jag lite på TV och efter det läste jag.
vid 13:30 åkte jag till min chef sen har jag haft tillgänglighets möte från kl 17-19.
Hoppas det blir något givande med det att vi kan göa något eller några framsteg, det återstår att se. jag var inte säker på att jag skulle klara av det idag, eftersom jag vet vad som väntar mig under morgondagen. jag har bara varit hemma sedan 20 i kväll och tittat på kalla fakta, det var bra men man blir lite irriterad på när det handlar om försäkringskassan och sjukskrivningen och allt det där,.. regeringen ändrar i princip på allting, tycker jag.
jag tycker synd om folk som har sådana smärtor som inte går att peka på, jag har ju också dom, så jag vet ju hur det känns , folk tycker bara att man är hoppig och gnällig,.. det är därför man nästan aldrig vågar att säga att man har ont för att inte tala om vad färdtjänst gör när dom tvingar på en bilbälte, jag förstår dom också ,.. men ska inga människor bli trodda här i landet,.. visst finns det rävar men det finns det överallt var man än tittar på.
till och med inom assistansen.
det har jag själv fått erfara dock inte nu,det var länge sedan det hände men det har hänt.
men nu orkar jag inte skriva så mycke toch nu får ni ha det så bra .

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback