Ett Nytt År Har Börjat

hej!
Jag har tyvärr inte skrivit sista timmarna på gammla året, men det hände faktiskt ingenting, har bara tittat på TV och sen åkte jag til min man för att fira in det nya året.
alltså 2007, det kanske tar ett tag innan man lär sig att skriva att det ska vara det,.. men det brukar gå ganska snabbt ändå.
hoppas det nya året har varit bra för alla här inne.
Så gott det nu är möjligt tyvärr är det vissa som kan lyckas ,.. som får göra det bästa möjliga av det i alla fall.
Jag har väl lite blandade kännslor med allting just nu, jag är både glad och ledsen för jag vet inte vad det är så mycket som rör sig i mitt huvud jämt!!.-.
och nu ska jag vara ärlig och säga att jag har druckit vin för att klara av nyårs smällarna,.. det är något jag absolut inte tycker om.
Och då grubblar jag mer på alla bekymer omkring mig och om mig och allt vad det nu är.
men jag önskar i alla fall alla ett gott nytt år och hoppas ni alla vågar ta itu med problemen när dom dycker upp.
Jag får väl också lära mig att göra det, och framförallt att vi kan lära oss prata med varandra vem det än må vara.

ha det bra jag kommer in imorgon kväll

kram

Kommentarer
Postat av: Anki

Jag önskar dig ett bra år, 2007!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback