En tråkig dag som det inte har hänt så mycket

Har bara tittat lite gran på tv i morse, Sen så gick jag in och kollade min mail. Sen 12:15 gick jag till medborgarkontoret sen var jag där en och en halv timme. Sen så tåg jag en kebab i Hallunda. Sen så tittade jag datorn igen och tittade lite på tv sen gick jag till datorn igen så ungefär har min dag set ut, Roligt har det inte varit, Nu ska jag gå igenom mina mail innan jag slår igen för idag. Sen så tänker jag mycket på osrob. Jag saknar honom jätte mycket men det märks inte så mycket utåt men det känns i kroppen, Ut över min viplas skada som är permanent. Det gör ont efter saknaden av osrob. Nu vet jag inte så mycket jag kan skriva. Lovar att titta in i morgon och se hur alla mår
Om jag har några vänner här inne jag hoppas på det men man vet aldrig. kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback