en till jobbig dag men funkar

idag tittade jag på tv på förmiddagen. sedan åkte jag till kontoret till min chef som sköter assistansen. för att träffa eventuellt nyblivna assistenter. det gick ganska bra trotts att jag tyckte att det var jobbigt. dom flesta vet varför. jag har faktiskt varit i centrum och trodde att jag skulle blåsa bort. men det gjorde jag inte. och nu har jag ett nytt ansikte för natten. jag tror nog att det ska gå bra men det är det här att jag inte orkar prata på natten. och man måste vara uppmärkssam på vad jag vill. jag har inte så mycket mer att skriva, det blev en kort blogg i dag. ingen som får något att fundera över. ingen som har chans att bli irriterad på något heller. det bara är så här rakt upp och ned. med det önskar jag alla en god kväll och trevlig natt. kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback