En Lung dag 2007

jag har varit i Farsta och träffat en gamla assistent, det var kull men jobbit, sen har jag bara varit hemma och inte gjort något alls, nu tänker jag inte skriva så mycket mer det var en kort lag kram . 2/1

Jag skriver min dagbok nu, Det händer inte så mycket jag har skrivit dagbok den 2/1. Där skrev jag att jag har varit i Farsta och träffat en gammal assistent,
I dag har det inte hänt så mycket i dag heller. Har varit ute en kort stund för att få luft. Det har hänt en grej i dag tak liften gick sönder men den är lagad nu. Nu kanske man kan göra sina behov igen, Detta är mitt 2 försök 2007. Hoppas den blir kvar denna gången, Hoppas mina vänner har det bra och har en forsat bra kväll, så kommer jag in imorgon igen 3/1.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback