En dag som har varit ganska seg

I dag har det inte hänt något speciellt. Ville gå ut men kom inte på något. Och den som var här ville inte ge mig några alternativ. Ingen ska bestämma men man kan ju ge förslag. Eftersom jag är ganska trög i huvudet just nu, tänker ju bara på Osrob, är det ganska svårt. Sen har jag inte sovit så bra de senaste nätterna. Igår gick jag ut kl 00:45 på natten till 02:00 och promenerade med min assistent genom hela Norsborg. Men det var skönt, jag behövde det för att glömma. Även om jag inte gör något speciellt så är det skönt att komma ut bland folk. Det var skönt idag också men det blåste. Men det var lite annat ialla fall än att bara sitta framför datorn. det är ju ganska tråkigt när man har gått igenom sidorna en 10 till 15 gånger. Jag gillar faktiskt den här sidan. Jag vet att det är många som inte håller med mig men också att det finns de som håller med. Så är det ju med allting. Jag får verkligen många vänner samt några ovänner. Men nu har det varit tyst ett tag. Men jag saknar mina vänner. Jag vet att ni inte stör mig av omtanke. Och det är jag tacksam för. Ni ska få igen det någon annan gång när ni behöver stöd och hjälp. Men nu vet jag inte hur mycket mer jag ska skriva. Ni får nog ha det så bra tills vi hörs imorgon igen därför att den som kommer ikväll kan tyvärr inte vara inne med mig på datorn. Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback