En dag som fortfarande är trög

Tänker fortfarande på Osrob, Kan inte gråta vet inte vem jag ska gråta med, Jag försöker skriva ändå fast jag egentligen inte vet vad jag ska skriva, jag har mycket just nu omkring mig som jag inte klarar av. Vill helst vara ifred med täcket över huvudet. Sen finns det vissa som fortfarande tror att jag är rasist för då skulle jag slängt varje assistent jag har nu och det tänker jag inte göra. Det är ändå dom som går innan jag har bestämt att byta ut dom. Jag har inget att berätta jag har bara varit hos bosse mellan 12 och kvart över två. så tråkigt har det varit och blåst har det också gjort även idag. Det var inte alls skönt att vara ute det lilla jag var ute, nu är det bara vänta på nästa smäll som jag tyvär tror inte kommer vänta på sig. Det brukar ju vara så när det händer en grej, det kommer altid flera med det. Nu får ni ha det så bra så kommer jag in imorgon kväll en snabbis. kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback