en dag med Lagom fart

det har varit ganska lung på förmidaggen det har bara varit datorn, efter det var jag på möte med min chef och det tycker jag har varit både för och nackdel. Nackdelen är den att man säger inte vad man borde göra i allafall när man är där, fördelar är att man ändå har chansen att säga något och det är ju själva meningen med mötet tycker jag. Alla ska få chansenattsäga sitt både assistent och brukare. Fortfarande så tycker jag att är man assistent och brukare tycker jag att man måste vara ärlig med varandra. jag vet inte hur jag ska förklara så folk ska förstå, jag ser båda sidorna av det hela även om man som assistent inte tror att man som brukare inte ser problemen. Vi får tyvärr leka psykologer om något. Det är tråkigt att assistenter inte får lära sig att förstå sinna egna känslor och att dom reagerar som dom gör, det borde alla få lära sig. För att förstå sig själv varför man reagerar på det man kanske inte borde reagera på. Det här har jag pratat om så många gånger så jag inte vet vilken gång i ordning jag säger det, Jag tror dessutom på ödet, mer kan jag inte säga. jag bara gör det. vi kan inte bestämma när vi kan dö och när vi inte kan dö, det är ödet som bestämmer. Det var allt för den här gången vi hörs imorgon. kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback