En dag där jag nästan inte varit hemma

Klockan 10 på förmiddagen åkte jag till bosse råd stöd och kunskapscenter. Före det satt jag vid datorn en stund och kollade mailen. Har varit i Hallunda idag också och sen har jag varit hos min man, det var ett tag sen jag såg honom. Men det är jobbigt att åka för min kropp klarar inte av att åka och nu sitter jag här och försäker formulera en blogg som jag igentligen inte vet vad den ska handla om. Jag sover allmänt oroligt, är orolig för ganska mycket just nu och så grubblar jag på sånt jag altid grubblar på om. jag har ett liv som är värt att leva. Jag har inga krafter för att kämpa känns det som. och det känns meninglöst att kämpa det är så mycket jag måste backa för ändå så vad är det för ide att jag säger ifrån. Att jag verklingen talar om att så här vill jag inte ha det eftersom jag nästan aldrig kan tänka på mig själv för att jag har alltid en andra tredje att tänka på hela tiden jag kan inte gråta ens engång. Men det funkar på något sätt ändå och det vet vi alla att vi har någon kraft vi inte vet vart den kommer ifrån. Och vi måste hela tiden titta hur vi ska hantera saker och ting. det är inte så mång som hör av sig till mig just nu och det förstår jag, jag är väldigt tråkig just nu. Men nu får ni ha det så bra för det kan jag önska er ändå även om jag tycker det är jobbigt eftersom jag egentligen inte alls mår bra. kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback