Dag som jag har haft lite att göra=),..kul!!

hej

på förmiddagen satt jag  en stund vid datorn ,.. efter det att jag hade tittat lite på TV,..
sen läste jag lite innan jag åkte till Täby centrum.
Där träffade jag en person som det var ganska länge sedan sist jag träffade.
sen har jag sakta men säkert börjat städa min bokhylla, men det har varit en bit på vägen i alla fall.
Det känns skönt att få något gjort och hjälp av den som jag vet fungerar med.
även om han tycker att det är konstigt att jag känner så.
Men han vet i alla fall att han är omtyckt, annars så skulle jag ha slängt honom för länge sedan och det vill jag definitivt inte.
Jag vill gärna ha honom kvar så länge jag bara kan, och så länge han står ut med att jag är som jag är.
Jag hoppas det blir ett tag till i alla fall men man kan ju aldrig vara säker. men jag får ta en dag i sänder så får vi se hur länge det varar.
Nu vet jag inte så mycket mer jag kan skriva om,.... men  jag kommer absolut in imorgon igen.

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback