Blogg som inte blir så rolig år 2007

Jag skriver blogg ganska tidigt, det kanske kommer många såna fram över.
På fredag ska min hund avlivas som jag har lämnat tillbaks, Vad som hänt idag är inget specielt. har varit på Bosse på eftermiddagen och pratat lite, Sen har jag bara varit hemma. Sen så har jag försökt komma till min chef. jag skulle behöva göra det snabbt men jag får vänta två dagar för att återgå till osrob. det jobbigast för mig är att jag inte får vara med när han somnar in, Jag vill helst vara med när dom somnar in, Jag vill inte lämna människor hur som helst, jag vill  vara med in i det sista. Det är likadant med djur, vistt är det jobbigt att vara med, det känns i min skäl. Men det känns bättre i min skäl om jag får säga hej då in i det sista, Jag är glad att jag orkar skriva detta, Men snälla ni som brukar prata med mig, ta inte illa upp om jag inte svarar men ni kan prata med mig som vanligt. Jag kommer behöva stöd. Kram

Kommentarer
Postat av: Cinapina

Trillade in på din blogg...
Vill bara skicka en varm hälsning.
Vet hur svårt det är att bli av med en fyrbent vän..
CINAPINA


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback