Bara varit hemma hela dagen

I dag har jag inte gjort någonting specielt. Jag vill gå ut men det har varit för kallt det har bara blivit att vara hemma, Inte heller har jag gjort nägonting hemma heller har ätit köttbullar med ris och sallad, Det smakade riktig bra det sköns lite konstigt att känna sig mät det är inte ofta jag har schansen men det är kul när det händer. Det kanske jag kan göra några väckor fram över jag har köpt ganska mycket mat
Jag tittade lite på tv i dag men inte så mycket. Nyheterna såg jag hela i morse. Nu är dagen nästan slut, så vi är på väg till en ny dag . Nu har jag inte så mycket mer att skriva eftersom det inte har hänt så mycket. Jag har bara pratat med min barndomskompis på msn. Nu säger jag kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback