inte en dag med fart i men inte heller lugn

jag var en snabbis i hallunda och pantade burkar och åt nått jätte snabbt av pengarna som jag fick ihop.
sen var det bara att dra hem och sen dra iväg till bosse.
det handlade om färdtjänst på bosse idag.
tyvär så hörde jag inte så mycket av det han sa men det var iallafall intressant, det är alltid en sak försej.
sen efter 4 så har jag bara vart hemma, suttit lite vid datorn och sen har jag faktist tittat på tv.
vetrenärerna, idol och mm...
nu är jag ganska trött och vet inte om jag orkar skriva nått mer ikväll..
alltså gämnfört med igår för då vart det riktigt långt..
men det kan inte bli långt varje dag..
men bara så ni vet så har jag vart inne..
ha det så bra tills jag tittar in igen och det gör jag förmodligen imorn om ingenting händer och datorn vill fungera..
kram

Kommentarer
Postat av: addie

Hej!

Att man har fyra barn att tänka på så är det inte så lätt att man ska kolla koll på allt. Men jag ska försöka bättra mig på att skriva till dig och läsa din sida.

Hoppas dagen blir fin för dig.

Här regnar det och det är ganska trist.

Addie


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback