Idag har jag haft lite mera fart,men inte så mycke

Tittade lite på tv i morse,sen var jag en lite stund på datan,sen ringde min kompis från Skarpnäck och frågade om jag kunde träffa henne i morgon,det säger jag inte nej till för då kommer jag ut i alla fall.sedan försökte jag få tag på min gamla stand by,men jag fick inte ta på henne,då gick jag till Hallunda och sedan till biblioteket.sen ringde jag min man och frågade om jag fick komma för det är lite jobbigt hemma,jag fick en bil klockan 16:00 Assistenten som skulle kommit idag hörde av sig och fick förrhinder av sånt slag som jag kan förstå ,jag vill inte gå in i detalj för hennes skull,men jag ändå glad på nåt sätt det är som att spela på dator om man får henne eller inte det är som att gå med vinst,så jag har faktiskt mått ganska bra och varit glad hos Johan fick jag mat,korv stroganoff som delvis min assisten hjälpte till att laga,men det var helt ok fick jag känna att det var jag som hjälpte honom,för jag vill kunna hjälpa honom,för som jag lever i ett sånt förhållande är det viktigt att man hjälper varandra.
jag hoppas mina vänner att ni har haft det bra,alla har väl våra jobbiga dagar även glada stunder och förrenten pratade med en till assistent som måste vara borta ett tag till tråkigt för mig men sant.det vara att ta det bra även om jag känner som att man slår benen på mig ibland,men nu får jag sluta för ikväll jag hoppas att alla har det så bra som mjöligt.
Kram

Kommentarer
Postat av: Anki

Ja, du är beroende av andra vad du ska kunna göra, förstår jag. Hur många olika assistenter har du egentligen? Här har solen precis tittat fram. Skickar lite solsken till dig också! Ha det bra!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback