Idag har det varit en lungt dag men som blev jobbig

Idag på förmiddagen har det varit ganska lungt. Bokade färdtjänst till kl 16 för jag hade Tänkt åka till min man men shi fick jag. färdtjänst kom men den vägrade att köra mig utan bälte så jag kunde inte åka vilket gjorde att jag blev jätte ledsen och jätte arg. men en stor andlednng varför jag inte inte vill käfta är för att jag inte inte har betalat räkningarna och det kan jag faktiskt förstå. Jag vill inte kunna göra något annat än att betala men jag vill oxå ha pengar till mat. Jag gnäller sällan på att jag inte har några pengar jag vill inte vara det här svarta fåret vara som människa för det blir man om man blir ett svart får och särkilld när ens omgivnig ska se och veta allt det avskyr jag mest av allt. Jag vet inte hälften så mkt om en människa än vad dom vet om mig för jag vill inte veta heller om dom inte berättar om domninte litar på mig men det är deras sak. Sen om man litar på mig så mkt som man kan berätta så är det upp till dom. Sen är det en annan sak jag inte tycker om som jag inte vill ta upp just idag. men inte här på lunar. Nu får ni ha det så bra så får vi se om jag mår bättre imorgon. kram

Kommentarer
Postat av: Ninni

Va tråkigt att du inte kunde få komma till din man...hoppas du får träffa honom snart!!

Postat av: Ninni

Nej det är inte min katt, det är en liten kattherre som kommer på besök bara, han verkar trivas hos oss!
Ha en skön kväll, kram

2006-09-14 @ 20:56:19
URL: http://ninni.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback