Ida en tråkig regning dag

Idag har jag bara sutti inne. Skule varit på biblioteket men har inte kunnat det eftersom det regnat i princip hela dagen. Idag har jag bara läst och suttit vid datan och kollat på idol och lite nyheter. Idol va lika roligt som vanligt jag tro jag är en av dom få som gillar idol. Många tycker att dommarna är väldigt hårda men det tycker inte jag. Mår man illa av programmet farör tittar man då? ja visst kan dom va hårda mott alla ungdomar men varför söker man till sånt program om man inte kan tåla den hårda kritiken och bedömnigen som det faktigst är. Jag gillar ochså sjung men jag skulle aldrig ställa upp i idol. Jag sjunger ibland när jag ser minna idoler om jag går på dans kan jag väll ochså göra det jag kan inte påstå att jag sjunger vackert. Folk får tycka hur dom vill jag mår bra endå det är huvudsaken. Fortfarande är det så med mig att jag kan se några ljus glimtar här och där ibland. Och kan skratta gott om någon säger något om jag tycker dte är roligt. Jag försöker slippa jobba med mig själv. Jag saknar osrob jag blir nästan tokig . Hoppas det blir bättre väder imorgon så kanske jag har något roligare att berätta då men tills dess får ni ha det så bra kram.

Kommentarer
Postat av: Ninni

Jag tycker inte så mycket om Idol, men jag håller med dig det är bara att låta bli att titta om man inte gillar det man ser.
Titta du på det du gillar!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback