Hoppas få en bra eftermiddag och kväll

hej

Nu skriver jag dagbok ganska så tidigt därför jag inte kommer att vara hemma ikväll för att kunna skriva den.
Jag ska nämligen iväg på min efterlänktade kryssning jag hoppas det ska bli skönt så som det brukar bli och att jag kan koppla av som jag brukar göra säkert kommer jag tänka på Osrob men han kommer nog alltid följa med mig var jag än går,...
Jag klarar inte av att gå ut och träffa en hund utan att jag känner av att en hund är i närheten.
Det kommer jag tyvärr få leva med resten av mitt liv alla hundar är jobbiga på sitt sätt men vet man hur man ska göra så brukar det gå bra, hundar har ju lätt att lära efter oss människor det har ju blivit så att människan ska styra hunden och inte hunden människan det är en regel som vi har satt upp med hjälp av lagar och vem som har bestämt det är jag inte säker på, att de alltid har haft hund häller så jag är inte säker på att de alltid vet vad de pratar om men så är det,.. förrsten är det så i många andra samanhang också, de som bestämer vet inte vad det är dom bestämer istället för att eventuelt jobba nära det dom bestämer och se hur verkligheten faktiskt ser ut , alla vi blir besvikna någon gång i livet några kanske varje dag och andra kanske bara ett par ggr om året man måste ju hela tiden hitta nya vägar hur man ska komma till rätta med alla besvikelser så är det våran lott och det är ingenting man ändrar över en natt det kommer ta lång tid det kanske aldrig går och göra något åt det men som sagt nu ska jag försöka ha det trevligt ikväll och imorgon tills jag kliver av båten, då är allt som vanligt igen jag brukar inte vara så glad då men den smällen får jag ta, jag har en ny kryssnig att se fram emot ni får ha det så bra till jag kommer tillbacka in i morgon igen var rädda om er oavsätt vem ni är och ha det så bra och så gott det nu går


kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback