hela dagen har varit ganska lugn

satt en liten stund vid datorn på förmiddan, gick till hallunda vid tio med en som var vikarie, en av mina ordinarie ville vara ledig.
sen gick jag till bauhouse och till bibloteket en snabb vända.
under den tiden fick jag oxå fixa vikarie på eftermiddan idag. för den ordenarie var sjuk.
det gick ganska bra den här gången, peppar peppar ta i trä.
ibland kanske man måste ha tur oxå mitt i allt elände.
jag försöker hålla humöret uppe, det är ingen ide att gräva ner sig.
ibland går det ibland inte..
får jag bara gå ut och röra mig så klarar jag det ganska bra, det är värre när jag måste sitta inne hela dagen för då kan jag nästan bli tokig.
jag tycker att dagen har gått ganska fort. jag har svårt att fatta att det redan är helg och två dagar ledigt för dom flesta förutom dom som jobbar innom sjukvården och dom som jobbar som assistenter.
vad gör man med sin dag när man är ledig?
man hinner säkert inte göra så mycket om man har familj, då ska man umngås med dom oxå.
men ni får väl oxå göra det bästa möjliga med situationen.
alla har väl nått vi måste kämpa för?
antingen posetivt eller negativt.
när ska man någon gång få bara njuta av livet och känna att livet är värt att leva??
man ska naturligt vis kämpa men få nåndags andrum.
nu har jag inte så mycket mer att tillägga i dag.
kanske inte blev så jobbiga saker i dag heller men jag känner det destomer.
ibland tycker jag inte att det är någon ide att älta om det hela tiden.
men nu får ni ha en bra helg så gott ni kan.
jag ska försöka att ha det iallafall kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback