har inte gjort så mycket idag

hej

Var hos psykogen trofr inte att jag skulle komma dit för assistenten var sen han kom 08:50 c:a.
och min bus kom vid 15 över så det var på håret att jag avbokade resan men som tur var så behövde jag inte det sen gick jag till hallunda centrum när jag kom hem och var där till kl 15.
Sen byte jag till nästa assistent och då gick jag hem och damsög och försökte ringa comviq, dom har inte stängt av telefonen än dom kanske gör det imorgon om jag har otur men det återstår att se.
Sen har jag varit på BOSSE råd och kunskapscenter och har haft kvinno-cirkel det höres säkert på namnet vad det handlar om att det inte får vara några karlar med i leken, där pratar vi om lite allt möjligt det som faller en in.
Det som är bra med det är att det inte komer utanför dörrarna det stannar inom dom 4 väggarna och det tycker jag är skönt, sen har jag bara varit hemma och tittat på efterlyst tittat på sista halv timmen av idol ,.. tyvärr!!!
för det hade jag velat se hela programmet men man kan inte få allt här i livet, det har säkert många med mig konstaterat för länge sedan det är alltid något man måste avstå ifrån det är tråkigt men sant det kanske kan vara på den possitiva sidan för skulle man få allt som man ville så skulle det också vara tråkigt jag vet inte, igentligen är jag ganska så ledsen, jag känner mig väldigt olustig just nu men det går väll över som väldigt många brukar säga nu vet kag inte vad mer att skriva . ha det bra så kommer jag in imorgon

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback