ganska lugn dag, har inte lust med något

hej

Idag har jag tittat på TV på förmiddagen sen har jag tilbringat nästan hela dagen framför datorn var ute mellan 14:00-16:30, bara för att det var fint väder tänk att det är fint väder trottas att det är höst,... helt otroligt men jag tycker lite synd om vår natur den får lixom en liten schok!, den är inte vann vid värmen vid den här tiden på året, lite mer än 3 månader så ska det vara jul men det är fortfarande varmt mellan varven och så rätt vad det är så kommer det en sån där skjöld knäpp så man får en schok av det också.
man hinner inte vänja kroppen jag har faktiskt tillbringat ganska så lång tid framför tv:n också från kl 18:15 till 22:00 och det brukar inte jag göra men jag kunde inte komma på något annat som jag hade lust med att göra.
Jag tänker för mycket och grubblar för mycket just nu , jag vet inte ens om jag har lust att skriva dagbok, det går av bara farten, för det känns så konstigt om jag inte har varit här inne det här är verkligen en sida om jag tycker om trots att jag kan få något påhopp, kanske det händer för att jag är "för gammal" för denna sida men jag bryr mig faktiskt inte om det jag får stå ut med påhoppen jag kanske känner av det ibland men det beror på hur ledsen jag sj är, mår jag ganska så bra själv så rör det mig inte ens ryggen.
Nu tänker jag snart slua för jag ska gå in och titta på mitt schema som jag har gjort till mina assistenter och så återkommer jag imorgon

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback