En stillsam dag

Idag har jag nästan bara suttit hemma. Har inte mått så bra idag. Mådde dåligt på morgonen. Jag har varit en kortis i hallunda och så har jag varit i boblioteket. Annars har jag bara tagit det lungt. Det e bara för mig att inse att jag måste göra det ibland. Jag kan inte hålla på hur mkt som helst även om jag många gånger vill det. Det har inte blivit riktigt som jag hade tänkt mig i och med att jag är trött. Men det går väll över och som dom andra flesta säger, jag e väll knappast något undantag i det fallet. Men så är jag undantag där jag inte vill vara undantag. Jag skulle önska ibland att folk tyckte likadant men samtidigt skulle det vara väldigt tråkigt men tycker man likdant så kanske man skulle slippa konflikter, mm.
Snart börjar det bli höst och jätte kallt men det är tyvärr inget vi kan göra något åt. Vintern kommer vare sig vi vill eller inte. Det finns vissa som kommer bli instänga mycket mera inte i den bemärkelsen att det blir inlåst utan det att jag tex inte kan ta mig ut utan färdtjänst. Men nu orkar jag inte skriva något mer. Jag e för trött. Kommer in i morgon igen efter att jag har kommit hem från nynäshamn. Ha det bra . Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback