En lugn men ganska posetiv dag

På förmiddagen har jag tagit det ganska lungt. Suttit vid datan med mera. Ringde till min man för jag vill åka till honom han skulle igentligen vare på fryshuset men han stanade hemma för jag ville träffa honom. Igentligen ville jag att han skulle åka för jag får dåligt samvete om att jag tvingat honom att stanna hemma. men i alla fall väll hemma hos honom så åt vi lite mat och hade trevligt hos honom. Jag vill igentligen träffa honom på söndag oxså men jag vet inte hur det blir med det. Känner mig ganska olustig över allt möjligt ångest med mera. Jag kommer aldrig få någon förståelse för den saken det är bara att inse att det är så. Det är säkert någon som retar upp sig på minna dagböcker men jag tror inte jag skulle reagera längre för det börjar bli vardgsmat. Vi får tänka och tycka vad vi vill i det här landet men endå får vi inte det för altid retar vi någon. Jag vet inte vad jag ska säga längre jag känner att jag inte får leva efter det sätt jag tänker. Bara för att det finns så mycket lagar och annat omkring mig och för att jag har ass som kanske inte altid tror på det jag tror på. Då kan jag inte leva som jag vill jag ger fel bild av mig själv. Jag har sagt det här förut men det tåls att säga igen för man måste veta vad det innebär. men nu får ni ha en trevlig kväll även en trevlig helg så gott det nu går kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback