en långtråkig dag

idag har jag absolut inte gjort nånting.Hade tänkt rösta men jag hittade inte röstkortet kände att jag ville ha med den för säkerhets skull.Och så är jag lessen för osrob.Jag är inte säker att jag får träffa osrob om dom tar honom dit up där dom tänkte sätta honom.Nu har jag åkt på en smäll till,att inte få se hunden överhuvudtaget.Och sen är det att inte ha nån telefon.Nu kan jag verkligen använda ordet handikppad.Nu kan jag använda det bokstavligen för jag känner faktiskt så annars skulle jag absolut inte använda det uttrycket men nu känner jag verkligen så.att jag gjort dom tabbar jag gjort det står jag verkligen för men just att inte assistenterna får tag på mig heller om det skulle vara nåt,eller om jag vill åka bort och inte får tag på assistenten.så någon röstning för mig blev det alltså inte,Jag vet ändå inte om jag litar på nåt parti,om dom kunde vara mer med i vardagslivet så kallade vanliga svenssons eller vad man nu ska säga,jag vill egentligen se alla människor med samma värde,behandlas på samma villkor m.m.fortfarande vill jag att folk ska lära sig att säga ifrån till mig mne oxå ta mig på allvar när jag är arg.även om man kräver att den enskilda personewn ska klara av det,det e vad man kräver av mig,varför ska jag klara av saker bättre än andra,jag måste klara av det för det blir automatiskt,assistenten glömmer ofta bort att den styr mig medvetet eller omedvetet o då har jag inte ett jävla val,jag vill gråta men jag kan inte i vanlig ordning,jag vet inte vad jag ska hitta för tröst i att gråta det kanske känns lättare men j ag tror jag kommer ha allting kvar iallafall,jag kan inte fly o bara tänka på mig själv o försöka fundera på vad jag gjort eller inte gjort,man får ta vilket man vill.nu blev det ganska långt men ibland måste det bli det mellan varven,jag e inte speciellt mycket piggare men jag måste skriva av mig ibland.kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback