En halv lugn dag

Hej trorde imorse att jag inte skulle kunna skriva dagboken idag katten hade kissat på modemet men det klara sig pepar pepar den här gång i alla fall. Men hände det en gång till vet jag inte om det funkar. Sen har jag kollat igenom minna sidor på förmiddagen och så har jag läst bok som jag brukar göra om dagarna. i dag mår jag bra fast jag är endå ledsen jag e osäker på vad jag igentligen borde säg och vad jag inte borde säga förr jag e räd att det skulle läka ut ass ska självklart veta saker om det är något som gäller dom. Men jag vill hälst att det blir sagt tillsammans med mig eller att jag säger det själv. Jag blir så väldigt osäker eftersom jag vet att jag inte altid hör vad som sägs så blir jag ännu mera misstänksam på att någon ska dra nyta av just det att jag inte hör. det är tråkigt att jag känner så men så är det bara. Har varit hos min kompis i nynäshamn som fyller år jag fick lite blandade känslor när jag varit där inte mot henne men när man prattar allmänt hur det funkar i olika företag. Jag skulle önska som jag sa igår att dom flesta kunde fungera lika dant. Så inte någon brukare eller ass skulle känna några orättvisor, Visst det skulle varit tråkigt men eftersom vi kräver mer och mer när det gäller pengar och mycket annat plus att samhället går åt de hållet oxså. och alla säger vad kan vi göra åt det och skyler på varandra. Och så längtar jag som vanligt efter osrob jag vet att jag inte prattar så mycket om honom fast det sitter som en tagg i mig. Och nu när jag vet att jag kanske aldrig får se honom så känns det ännu jobbigare det bror lite på vad uppfödaren placerar honom men jag måste ju som sagt förstå henne oxså. Memo vet jag inte häller om jag kommer att få se just nu tycker jag bara att det är jobbigt att ha djur för att jag vet att det inte funkar som jag viljat att det gör jag skulle må bättre att få ha dom. Nu vart det för en gång lång sida som jag sa igår men detta säger jag kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback