en halv dag på Bosse

hej

Idag har jag varit en en jätte snabbis inne på nätet och direkt därifrån, lixom från datorn till psykologen oc där ifrån till BOSSE råd, stöd och kunskapscenter där jag har tillbringat resten av eftermiddagen och en bit av kvällen det blev inget tvättat så jag får göra det på södnag morgonen om jag orkar göra det kl 07, sen har jag tittat på Idol och eferlyst och insider det är skönt att mina programm är tillbaka nu har man något att titta på i alla fall om man inte orkar läsa just nu hälle rjag på att läsa liza marklunds novel festen den är bra men är lite trög henne sböcker brukar vara ganska så bra jag har läst dem övriga av henne sen har jag inte gjort något specielt när jag var på bosse pratade vi om rollspel om manligt och kvinligt nu tänker jag bara ta det lungt innan det är dags för att gå och sova til en ny dag som man inte vet hur den blir och det kanske är tur att man inte vet.
jag kanske inte skulle ta det så allvarligt för jag brukar känna på mig saker lite nu och då om något ska hända elelr inte men nu vet ag inte så mycket mer att skriva om, ar inet så mycket mer att berätta det börjar bli såna peridoder som man kanbske börjar sitta inne större delen av dagen det har rgnat ganska så mycket idag hoppas det blir bättre väder imorgon

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback