en dag på hågelbyparken

Idag på förmiddan kollade jag på nyheterna en kort stund,sen åkte jag till hågelbyparken,trots det dåliga vädret.faktiskt så lyssnade jag på göran persson när han pratade ideologiskt som han själv säger,man fattar vad han säger men sen mellan raderna fattar man ingenting,så är det tyvärr med alla partier.Jag skule tro på dom mer om dom var med i verkligheten ,det som händer runtomkring oss individer.tex att vara på sjukvården en hel dag för där ser du verkligheten,annars har det vart en bra dag,annars har det vart n bra dag synd att jag hade så bråttom hem bara.sen har jag inte gjort nåt speciellt.satt vid datan o kolla mailen,nu får nui ha det så bra så kommer jag in imorgon o skriver längre.ha en bra natt kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback