En dag på båten och en trött kväll

Nu har jag varit på min kryssning för den här gång. Det blr en till i november jag tycker det va roligt som vanligt synd att dom stäner så tidigt bara. Jag njuter av det jag är värkligen avkopplad. Sen har jag soppat golvet och gjort årning balkongen. Nu har jag suttit lite vid datan igentligen orkar jag inte. Jag prattade med några på msn. Har titta lite på tv oxså men inte så mycket. Nu får jag gå och lägnta tills nästa kryssning men sen få jag tar det lungt för jag tänker göra andra grejer till hösten som tex åka utomlands. Innan min kropp säger helt nej den blir inte yngre utan äldre. Jag vet inte om jag orkar tänka så länge till tänker dricka en kopp chocklad och gå och sova. så kommer jag in imorgon förhoppningsviss lite piggare då. Ha det bra så länge så hörs vi kram.

Kommentarer
Postat av: Ninni

Va skönt att ni hade det kul på kryssningen, jag ska åka till Tallinn om ett litet tag, ska bli mysigt!!
Ha en skön dag, kram

Postat av: Ninni

Hej nu är jag tillbaka från massagen..det var jätteskönt!
En hel timme nu är jag helt slut, ska äta lite och sen vila!!

2006-09-13 @ 11:57:38
URL: http://ninni.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback