En dag då det inte har hänt något speciellt

Hej
bara psykologen idag på förmiddagen och sen har jag varit på BOSSE under kvällen.
sen har jag bara suttit hemma och varit vid datorn och kollat mina mail då och då sen jag kom hem och tittat som alltid på efterlyst ett av mina favorit program just nu kanske jag känner mig något isolerad det är för att jag inte har någon telefon på sätt och viss kan jag förså det men det är värrst om jag måste få tag på assistenterna annars har jag full förståelse att dom gör som dom gör men det är som sagt det här med assistenterna som blir ett dilema dom kan ju inte få tag på mig och jag kna inte får tag på dem.
får se vad dom säger imorgon om jag får tag på dom ,..på något sätt,..annars vet jag faktiskt inte vad det är jag ska göra men för övrigt har det faktiskt inte hänt något speciellt jag har inget speciellt att berätta får se om det bir mer imorgon efter det att jag varit på BOSSE.
nu får ni ha det en bra kväll och natt å tittar jag in som jag alltid göra i morgon.

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback