en av mina jobbiga dagar igen!

dag har jag inte gjort nått spec, var hos min chef vid halv elva och pratade lite.
Han trodde säkert att jag blev ledsen av det han sa men det var det inte, det är bara det att jag vill så gärna men eftersom att jag har så svårt att lita på folk..Han kan inte förstå hur jobbigt det är samtidigt som jag måste förstå ass.
Jag tycker fortfarande att det är jobbigt det här om vart man ska dra gränsen till sitt eget hem och sin arbetsplats, om folk bara gjorde det jag bett dom om, om dom kunde vara själv ständiga det har jag faktist bett om..
Så skulle det säkert fungera.
Men när man inte gör det så vet jag inte hur man ska göra.
Om folk inte står ut med mina reaktioner oavsett dom är negativa eller posetiva så är det oxå så..
Jag var och fixa telefon, nu kan assistenten ringa mig iallafall.
Det kan juh vara något posetivt i det hela.
Sen när jag kom hem från chefen så har jag dammsugit och diskat.
Sen i kväll så var det en som kom och knacka på dörren och gav mig ett brev.
Det vill jag ioch försej inte veta om men det är smällen jag får ta..
Jag orkar inte skriva lika långt som igår, är för trött och besviken på allt.
Vi får se om vi hörs.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback