efter en orolig natt

Jag sov inte trots att jag hade en ass som jag litade på. Fråga inte varför. Så skulle jag tvätta idag kl 7 på morgonen men jag fick ingen ström i tvättstugan så det blev ingen tvätt. Jag kan mycket väl tänka mig att dom inte vill att man ska tvätta kl 7 på en söndag, men det är tråkigt att det inte står någon lapp om det i tvättstugan så man vet, om så är fallet. Sen har jag varit hos min chef idag på möte med eventuellt ny blivna assistenter om dom nu tar jobb som ass. För en gång skull tyckte jag att det var jobbigt, det var rörigt men kan bero på att jag var väldigt trött. Sen när jag åkte därifrån trodde jag inte att jag skulle komma med livet i behåll. Färdtjänsten körde som jag vet inte vad. Bromsade och gasade om vart annat. Det var nästan så jag mådde illa och så satt inte stolen fasst. Under tiden som jag stod och väntade på färdtjänsten hos min chef så ringde jag min kompis och frågade om jag skulle komma till henne som planerat då sa hon att jag skulle komma men efter en liten stund när jag hade varit hemma så ringde hon och avbokade mig. Då bestämmde jag att åka till min man. Det var skönt men det är ändå lite jobbigt eftersom han har ass som jag inte klarar av och den jag minst klarar av jobbade idag. Sen fick jag lite jobbigt när jag åkte hem från min man också då kom det en buss som man egentligen ska sitta baklänges i. Nu slapp jag sitta baklänges men min ass fick stå och hålla mig istället för chafören kunde inte sätta fasst mig. Det finns liksom ingen utrymme att spänna fasst om man inte står som man ska och min stol e lite jobbig att vända speciellt om jag har ont i kroppen. Nu ska jag till slut säga så här, jag kanske kommer in imorgon och skriver blogg men gör jag det blir det mitt på dagen för på eftermiddagen och kvällen ska jag på kryssning så då blir det definitivt ingen dagboks skrivande. Men jag ser fram emot det. Eftersom jag alltid tycker om att åka båt trots att det inte är Idolerna utan jazz kryssning. Jag lovar att skriva och berätta när jag har varit på den. Jag kommer säkert att ha kul. Jag brukar vara den som brukar ha roligast på båten känns det som. Åtminstånde brukar jag komma ihåg vad jag har gjort. Jag kan dricka ganska mycket utan att för den skull inte veta vad jag sysslar med. Att vara bakfull vet jag inte vad det är för det har jag aldrig varit mer än en enda gång och det var när min lillasyster fyllde 17. Då lyckades hon blanda allt möjligt. Då fick jag känna av lite vad det var. Det är också ända gången. Men nu får ni ha det så bra så hörs vi på tisdag kväll igen. Kram

Kommentarer
Postat av: Ninni

Tack för svar på min blogg! Va kul att åka på kryssning, blir det Åland måntro.
Hoppas du får riktigt kul!

Låter inte bra att du inte är fastspänd när du åker färdtjänst, låter helt oansvarigt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback