bara varit hemma

idag har jag verkligen inte gjort nått mer än läst min bok.
sahara av clive cussler..ungefär från halv tio till halv fem. sen har jag vart en kortis i norsborg men annars så har jag suttit hemma hela dagen och läst..
tittat på mina sidor som inte är mindre än 17 st.
nu tänkte jag fortsätta och läsa sen när jag skrivit min dagbok..
jag har tittat på Robert wels, på tv och det var ett litet avbrott i det vanliga..
har inte någon annan nått att berätta för mig??
jag brukar vara inne och titta på endel dagböcker ibland, tycker inte om att göra det om man inte ger mig tillåtelse.
för igentligen tycker jag att dagböcker är privata.
dagböcker tycker jag igentligen man ska hålla för sig själv, för då kan man säga om man älskar nån eller vill slå nån eller om man mår toppen eller förjävligt.
men nu är det som det är på lunar och jag har godtagit det och då får jag stå för det.
men det är nästan ingen som säger nått, mycket kan beror på att det är där allt kommer fram det jag är irretrad på och när jag ger utlopp för min irretation mm..
och att jag försöker stoppa in lite glädje även om det är väldigt få men jag försöker iallafall.
är det någon annan som har några synpunkter hur en dagbok ska vara om den ska vara hemlig eller ofentlig??
jag kan juh aldrig vara riktig hemlig, eftersom att jag måste ha hjälp att skriva.
jag har så svårt att visa känslor, jag har lätt att visa om jag är glad om jag verkligen är det.. det syns på mig direkt.
visst kan jag vara lessen i ansiktet men jag gråter nästan aldrig.
inte på begravningar heller.
eller om jag blir riktigt riktigt arg då kan jag gråta.
jag visar att jag blir irreterad om nått känns fel men ingenting mer.
jag skulle vilja visa mycket mer...
men nu får det vara bra för idag, jag kommer in imorn igen om inget oförutsett händer.
igentligen beror det inte på om det har hänt nått eller inte, har det inte hänt nått så vad ska man då skriva om??
ha det så bra.
vi hörs kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback