Bandad förmiddag, fart på eftermiddagen

hej

Satt lite vid datorn på morgonen sen damsög jag golvet sen gick jag ut på en koert promenad i Norsborg sen kl 15:30 när min andra assistent hade kommit då åkte vi till skärholmen och gick där några timmar sen åkte vi tillbacka hem gick av i Hallunda och gick därifrån hem.
Assistenten skulle handla lite käk til sigm, igentligen har jag inte lust att göra något i huvud taget!!!!
Gjorde något som jag sällan brukar göra när jag är ensam hemma som jag igentligen inte vill tala om jag har soppat och damsuggit idag också lite nytta har jag gjort i allt det jobbiga och så har jag självklart kollat på efterlyst och insider insider brukar jag inte titta på så ofta men idag handlade det om hundar nu ska jag bara skriva min dagbok och så ska jag skriva lite räknigar det blir tyvärr inte s många men några hoppas jag kunna skicka iväg.
Jag orkar igentligen inte häller tala om hur det är jag mår för det vet nog de flestahur jag mår det behöver jag igentligen inte prata om!
Jag önska att alla på lunar ska ha en trevlig helg så kommer jag in imorgon kväll.

Kram

Kommentarer
Postat av: Ninni

Hej allt är bra med mig...ja det var ett tag sen jag hörde av mig. Föra helgen var jag I Tallinn det var jättehärligt.
Ja du såg väl bilderna på bloggen!?

Ha nu en skön helg, kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback