ytligar en dag som gått

Den har varit blandad mår inte så bra som jag kanske borde göra. men man kanske inte fått livet för att man ska må bra tänker "evert tåps" låt. Man får slita varje dag för att försöka överleva jag tycker inte det är rätt att slita varje dag timme eller minut någon stund borde man få njuta av men ibland känns det som det inte finns. Vad är det som har gått snet såg ett program uppdrag granskning som handala om Bengt västeberg och vad som är meningen med lagen en gång i tiden. Det är ett problem när folk tolkar den olika som igentligen ska omfatta så många som möjligt jag får det riktigt inte ihop. Man måset bestäma sig vad som ska hjäla och det måset hjäla i alla komuner. Men det är ungefär som vanligt just nu är jag trött på alla proffssom ska bara va där och leka robotar och inte ha männsklig själ någonstans. Jag har sagt för att jag inte vill bli hjälpt av robotar men ibland känns det som jag blir det. Jag är inte arg jag är mera ledsen och besviken att aldrig får vara nöjd men det är bäst att sluta innan jag blir riktigt arg för när jag blir arg så är det ingen som lyssnar i allafall jag får sluat här och nu. Önskar alla en trevlig natt kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback