idag har det hänt lite men inte så mycket

Imorse var jag inne på mina mail innan natt ass gick hem.sen har jag inte vart inne på hela förmiddan förrän efter 16 nångång men däemot har jag vart i alby så lite anat har jag alltså gjort.Det är fortfarande lika jobbigt.Och det kommer att dröja innan jag känner att jag får den praktiska hjälp jag behöver.Jag är inte säker på vem jag vill ha hjälpen av o vem jag litar mest på i det här läget o inte heller vem som vill hjälpa mig.För det handlar hela tiden om vad vedebörande vill eller inte vill eller bör eller inte bör.Jag är så trött på det här med robotar just nu,att man inte kan vara mänsklig,o detta vet jag att jag nämnt nångång förut.men dagboken blir inte längre än så här,jag tycker det är jobbigt o tråkigt att skriva för tillfället,jag har ingen lust,ni får ha det bra så tittar jag in imorgon igen.kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback