Har varit och hälsat på min kompis som är sjuk

På förmiddagen har jag tittat jätte snabbt på mina sidor. Det var meningen att jag skulle vara hos min man i vällingby men eftersom att han blev dålig igår så vågade jag inte ta chansen att åka dit igen och bli hemskickad. Det är ju så, så länge vi inte kan bor ihop, så då gjorde jag min kompis glad från skarpåknäck för hon ligger på sjukhus. Hon blev glad. Jag tycker inte om att vara på sjukhus vare sig jag hälsar på någon eller att jag ligger själv där. Men för hennes skull var det ok. Sen har jag tittat på bingolotto sen har jag suttit vid datorn och nu skriver jag som sagt dagboken som inte är så händelserik. Jag inser att det egentligen ingen ide att skriva. Jag får ingen respons av verken den ena eller den andra hållet. Jag tycker inte att det är så konstigt att jag tänker som jag gör när jag bara får negativa sidor emot mig. Inget illa menat mot någon på lunar, då menar jag på största allmänhet. Jag tycker faktiskt om lunar trots att jag får ganska mkt negativa reaktioner för att jag e så pass gammal som jag är. Det är ingen kul att få negativa grejer men det är ändå bättre att folk e ärliga istället för att hålla på med hysch hysch för det kan jag ibland göra lika ont som sanningen men det är ändå bättre att höra sanningen. Nu blev det en liten dagbok idag också. Nu får ni ha det så bra .
Kram KMB

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback