en tidigt dagbok

Jag börjar dagboken tidigt idag men jag tänker fortsäta med den efter idol. Idag har jag varit inne på minna sidor på morgon sen stack jag till skärholmen jag vill ebara inte sitta inne. Va där och tittade på affären fönster shopa som det hetter. Sennär jag kom hem tittade jag på minna sidor igen går ganska ofta in och kollar och hoppas någon skriver men det är tyvär inte många som skriver. Och det får jag tyvär räkna med. Sen har jag tittat lite på tv och nu väntar jag på att idol ska börja. Jag tycker fortfarande lika mycket om det även om det är många som inte gör det jag tycker det är super bra!. Jag kanske ser ut och må bra när jag skriver jag försöker vissa att det är oki utåt men min kropp och min själ säger annat. Jag återkommer omnågra timmar och ger alla minna vänner en kram så länge.

Nu fortsätter jag där jag sluta:

Tittade på mitt kära idol, jag tror jag är en av dom få som tycker om det.
Jag ger dom applåder istället för att bua ut dom.. Blev lite förvånad att den som åkte ut åkte ut, jag hade väntat mig att det hade vart en helt annan, men man får lära sig att inte bli förvånad.
Förvånad blir man faktist alltid..
Men nu tänker jag sluta för idag..
Önskar alla en stor kram, den som vill ha den förståss.
Det är fri villigt!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback