en stilsam dag

hej

hade väll inte tänkt att vara hemme idag men visste inte riktigt vad det va jag ville göra häller så jag har kollat mina sidor på datorn och kollat lite på TV mellan varven och allmänt less på allting just nu. vet igentligen inte vart jag vil ta vägen, är som sagt var trött på alla dom som måste leka profesionella bara för att klara av situationer det känns som man har robotar istället för människor.
jag mår inte bra av att inte få känna av männskliga kännslor. i vissa samanhang men ska väl inte falla ihop och stor gråta för min sak men lite kännslor kan man väll ha.
istället för att vara kall och kännslolös bara för att man måste klara av situationen som sådan.
Jag har igentligen ingen släkt häller som frågar hur man mår, ändå tänker jag att alla ska få leva som dom vill om jag får säga vad jag tycker.
men det som har tagit mig hårdast är Osrob äen om ingen tror det så är det faktiskt så det har jag tagot väldigt hårt och mår verkligen inget bra utav det.
men i dagsläget är det som det är och kan inte göra så mycket åt det nu i alla fall nu får ni ha det så bra den här gången vart det en ganska så tidig dagbok men jag känner at jag inte orkar skriva, jag ger genast upp.
Det ska man väll inte göra sägs det men någonstans känner jag att det måste få ta slut jag kan inte drabbas av personliga katastrofer hela tiden jag vet att det finns dom som har det mycket mycket värre än vad jag har , men just nu känns det som det bara är jag som har det jobbigt även om jag innerst inne vet att det inte är så alla har vi väll våra personliga tragedier som vi hela tiden måste brottas med.

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback