En Lugn Dag Som Ändå Har Gått

hej

Tittade en liten stund på TV i morse, ringde till assistenten som skulle börja 08 honom ringde jag 10 över 8.
sen har jag suttit en stund med datorn och betalat lite räkningar och sen har jag varit i centrum fram och tillbaka, sen har jag bara suttit och lattat mig framför tv:n och framför Datorn,..
det har varit skönt och det kan jag behöva ibland jag borde vila min kropp mer än det jag gör men jag kan inte koppla av jag har alldeles för mycket oro i kroppen , grubblar på allting jag kan inte rabbla upp allt jag grubblar på, Det skulle ta minst hela natten, mina assistenter jobbar ju bara max till 23 men jag tänker släppa iväg honom tidigare därför blir det att jag skriver dagboken nu.
jag tycker inte om att jag inte får välja när jag vill skriva dagboken!! ibland vill jag skriva den väldigt tidigt och ibland skriver jag den i sista minuten eftersom jag vill ha dagboken på rätt datum.
Det är väll det som är tråkigast när man skriver på datorn,... att man inte kan stoppa tiden men samtidigt kanske är det tur att man inte kan det.
Jag skulle vilja det på ett sätt och på ett annat så skulle jag inte alls vilja det, eftersom jag hela tiden har ett så stort kontroll behov på allt så skulle jag inte kunna klara av att låta någon annan bestäma, jag tror jag skulle bli riktigt sjuk av det till slut men det är faktiskt jobbigt att alltid ha kontroll också.
Men jag tycker det är jobbigt att alltid ha det och kan inte min omgivning förstå hur viktigt det är för mig att ha det.
Jag vet inte men jag kanske inte hade varit i lika stort behov av det om jag hade kunnat klarat mig bättre själv men det är faktiskt jobbigt att alltid ha kontroll på människor också och känner att man misstänker allt och alla för att göra fel.
Att inte kunna hålla i papper själv och inte kunna lägga det där man vill ha det att alltid behöva be någon, att alltid förklara var, att alltid veta att dom gör sitt bästa men dom kan aldrig bli mig och då måste jag tillåta dem att göra fel det känns konstigt men så är det i den värld jag lever i, jag vet inte ur jag ska kunna förklara det bättre än så, NI får fråga om ni inte förstår vad jag menar eller skriva kommentarer eller något sådant, men nu tänker jag sluta annars kan jag inte släppa iväg assistenten kram på er alla jag kommer in imorgon igen.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback