En lite annorlunda dag trots problem

I dag blev dagen lite annorlunda. Var och hälsade på en vän som jag har kontakt med på nätet. Det var faktiskt lite nervöst men det gick bra. Hon var precis som jag hade föreställt mig. Hade jag känt henne bättre då hade jag nog gråtit hos henne. Sen har jag inte gjort speciellt mycket sen jag kom hem. Pratat med en kompis på msn. En kompis som jag har haft sen jag var sju år. Tänk att jag har någon kompis i alla fall. Just nu käns det som om jag inte har något men det kan inte vara möjligt att det är så för någon kompis har man väll någonstans om man börjar titta. Kompisar växer väll inte på träd precis. Hon försökte säga hur jag skulle bete mig och det är precis det jag hör varenda dag. Visst, jag vet att hon menar bara väl men jag hade behövt henne hos mig idag men det kan jag inte få, något annat vill jag inte ha. Det är alltid så här i livet. Man får nästan aldrig det man vill ha. Man får oftare det man inte vill ha. Varför ska det vara enklare att få det man inte vill ha än det man faktiskt vill ha. Nu orkar jag inte skriva något mer för jag är jätte trött. Det blev ganska långt på den här sidan också. Ha det bra.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback